HIZLI TÜKETİM

Tüm sektörlerdeki yenilikleri yakından takip eden İlbak Holding son yıllarda yukarı doğru ivmelenen hızlı tüketim gıda sektörüne yatırım yapmıştır.
 

Tüketim alışkanlıklarını değiştirerek sağlıklı beslenme ve sağlıklı ürün tüketme trendi son yıllarda artış göstermektedir. Global verilere göre ekonomiden iki kat hızlı büyüyen 4,5 trilyon dolarlık küresel iyi yaşam ekonomisi dikkat çekiyor. Türkiye’de yapılan araştırmalara göre ise söz konusu iyi yaşam olduğunda tüketicilerin %86’sı “gıda” sektöründe sağlıklı ve iyi yaşam seçenekleri sunulmasının önemli olduğunu düşünüyor. Türkiye’de yaşayan her 10 kişiden yaklaşık 9’u sağlıklı ve iyi bir yaşamın kendileri için çok önemli olduğunu düşünüyor*. TGI verilerine göre atıştırmalıkların sağlıklı olmasına önem verenlerin oranı %37’den %45’e yükselmiştir.

Tüketiciler sağlıklı gıda seçeneklerine yöneldikçe, sağlıklı atıştırmalık kategorisi de hızla büyümeye başlamıştır.  Geniş ürün yelpazesi ve teknolojik bakış açısı ile büyüme sürekli olarak pozitif yönde ilerlemektedir.

Sağlıklı atıştırmalıklar besin değeri açısından zengin ve doğal ürünlerin birleşiminden oluşmaktadır. Lezzetli ve sağlıklı içeriklerin olmasının yanında, hızlı, zahmetsiz ve tek lokmalık olarak tüketilme imkanı sağlamaktadır. Özellikle meyveden oluşan atıştırmalıklar, besin maddelerinin, minerallerin ve lezzet bileşenlerinin çoğunu içermekte ve böylece atıştırmalık ürünler arasında sağlıklı bir seçenek olmaktadır.

Ürün geliştirme ve inovatif bakış açısıyla sektöre yaklaşan İlbak Holding, Mixmey markasıyla bu alanda tüketicilerin ihtiyaçlarını da dikkate alarak öne çıkmayı amaçlamaktadır. Tamamen yerli sermaye ile başlayan Mixmey’in yolculuğu, İlbak Holding çatısı altında hızla büyümeye devam edecektir. Mixmey, gelenekselliğinin yanında sektördeki yenilikleri her an takip ederek sağlıklı ve lezzetli ürün portföyünü daha da zenginleştirmeyi hedeflemektedir.

Kaynak: https://www.marketingturkiye.com.tr/haberler/turkiyenin-iyi-yasam-markalari-2/