Tarih: 08.05.2023

Geçtiğimiz hafta açıklanan 2022 Türkiye Medya ve Reklam Yatırımları raporu Açıkhava reklamcılığının her zamankinden de hızla büyüdüğünü gözler önüne serdi!

İlbak Holding iştiraklerinden Kentvizyon’un büyük oyuncusu olduğu Açıkhava endüstrisi, 2022 yılını bir önceki yıla kıyasla %125 gibi rekor bir büyüme ile kapattı.

Reklam pastası içindeki en büyük üçüncü mecra olma özelliğini koruyan Açıkhava’nın toplam hacmi 946 Milyon TL’den 2.130 Milyon TL’ye yükseldi.

Enflasyon etkisinin de üzerinde gerçekleşen büyüme de gösteriyor ki Açıkhava her zamanki gibi reklam pastası içindeki ikame edilemez yerini korumaya devam edecek.

2023 yılına da hızlı başlayan sektör, hacmini daha da büyüteceğinin sinyallerini veriyor.