Medya

İlbak, uzun yıllara dayanan deneyimi, zengin envanteri, alanındaki uzman ekibi ve kurumsal yapısı sayesinde açıkhava medya sektöründe öncü role sahiptir.
 

TÜRKİYE'DE MEDYA
 

Türkiye'de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı ilk 6 ay Raporu'na göre; Türkiye'de toplam Medya ve Reklam Yatımları, 7 milyar 867 milyon TL oldu. Bununla birlikte medya yatırımları ise yine bu yılın ilk 6 aylık döneminde, 6 milyar 294 milyon TL olarak gerçekleşti.

Covid-19 sürecinin reklam yatırımları üzerindeki etkisi en çok bu yılın ikinci çeyreğinde hissedildi. TV ve dijital diğer mecralara göre pandeminin olumsuz etkisini daha az yaşarken, özellikle sinema ve açıkhava medya yatırımlarında büyük düşüşler gerçekleşti.

Medya yatırımlarında en büyük payı 2019 sonu itibariyle sektörde %55,3 oranında pazar payına erişen dijital mecralar aldı. Dijital mecraları %34,7 ile televizyon takip etti. Üçüncü sırada %4,6 ile açıkhava yer aldı.

Türkiye'deki medya yatırımları içerisinde toplamda yüzde 4,6 oranında bir payı bulunan açıkhava medya yatırımları, bu yılın Ocak-Haziran döneminde, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 26,7 oranında azalarak 289 milyon TL olarak gerçekleşti.
 

SEKTÖRDE İLBAK HOLDİNG
 

Medya sektörü içerisinde büyük bir paya sahip olan İlbak Holding'in bünyesindeki tüm medya şirketleri açıkhava reklamcılığı alanında faaliyet göstermektedir. İlbak, uzun yıllara dayanan deneyimi, zengin envanteri, alanındaki uzman ekibi ve kurumsal yapısı sayesinde açıkhava medya sektöründe öncü role sahiptir

Şehirlerin farklı yaşam alanlarında farklı hedef kitlelerle buluşan bu mecraların ortak özelliği gerek yaya trafiği, gerek araç trafiğinin yoğun olduğu bölgelerde markalara yüksek görünürlük fırsatı sunmasıdır.
 

İlbak Holding sahip olduğu tüm mecralar ile senede toplam 200 milyonun üzerinde kişiye ulaşmaktadır.

 

SEKTÖRDEKİ İLBAK ŞİRKETLERİ
Kent Vizyon
Üniversite Medya
Portline