Medya

İlbak, uzun yıllara dayanan deneyimi, zengin envanteri, alanındaki uzman ekibi ve kurumsal yapısı sayesinde Açıkhava medya sektöründe öncü role sahiptir.
 

TÜRKİYE'DE MEDYA ve İLBAK HOLDİNG
 

Türkiye’de 2023 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu açıklandı! Açıkhava mecrası, reklam pastası içindeki payını koruyarak 2023’de de yılı rekor büyüme ile kapattı (%138.06). Geçen yıla kıyasla Türkiye’de en fazla büyüyen mecra olan Açıkhava, 5.1 Milyar Lira yatırıma ulaşarak reklam pastasındaki en büyük üçüncü mecra olma özelliğini de korudu. Reklam ünitelerine olan yoğun talep büyümenin 2024 yılında da süreceğine işaret ediyor. Açıkhava pastasının içinde %33’lük payı 1.655 milyon TL ile dijital üniteler alırken, reklam üniteleri 1.287 milyon TL ile %25 paya ulaşmıştır. Büyük Alanlar 899 milyon TL ile pastanın %18’ini oluştururken, bu sene rapora yeni eklenen spor alanları 1.241 milyon TL ile %24’lük paya sahip olmuştur.

İlbak Holding'in bünyesindeki Açıkhava reklamcılık şirketleri pazarda büyük hacme sahiptir. İlbak, uzun yıllara dayanan deneyimi, zengin envanteri, alanındaki uzman ekibi ve kurumsal yapısı sayesinde açıkhava medya sektöründe öncü role sahiptir. Şehirlerin farklı yaşam alanlarında farklı hedef kitlelerle buluşan bu mecraların ortak özelliği gerek yaya, gerekse de araç trafiğinin yoğun olduğu bölgelerde markalara yüksek görünürlük fırsatı sunmasıdır.

SEKTÖRDEKİ İLBAK ŞİRKETLERİ

Kent Vizyon
Portline